Nii kerta.
Mä nyt oon joutunu päivänä muutamana miettimään, että miks mua vituttaa ku unohin ilmottaa elukat messariin. Siis vituttaa kirjaimellisesti vaikka en oikeesti ees tykkää enkä ees kamalasti ymmärrä nykypäivän näyttely hommaa.
Päätin sitten korvata itelleni tän unohuksen ja ilmottaa kasan lemmikkejä Kajjjaaniin, no taas vituttaa. Ei sielä oo semmosia tuomareita että kannattas maksaa lystistä. Sitä paitsi Kajjjaanisa on kylymäki, aina.
Sitten päätin siirtyä Turkuun.. Naputella ilmot sinne. Mitä sitä paskaa. Mun pittää synnyttää just sillo, tai siis ei mun mutta mun. Ei mennä, ei mihinkään. Mun koirat ei harrasta mittään, ne ei käy näyttelyisä.
Oonkohan mä sitteki semmonen näyttely harrastaja? No en oo, ainoa mikä mua oikiasti ottaa päähän on tuo messari.. Ja seki ihan sama koirille.. Siellä on vaan tullu aina käytyä ja se on semmonen pään nollaus viikonloppu. Hinta siitä lystistä on kuitenki niin kova ettei persaukinen kykene sinne lähtemään ilman koiraa vaikka se halvemmaksi tuliski, eikö oo järkevää? Älä välitä, en mä tajua itekkään.

Pirun kans ollaan harrastettu vauvojen keittiö ja -pihatottista, Toimii! Mä niin tykkään tuosta elukasta vaikka se välillä raastaaki mun hermoja niin ettei mikn koskaan . Se on aina valmis tekemään ja tuntuu ettei mikään riitä, ihan jees piirre koirassa .

Aksu on tokoillu pihassa Pirun jälki höyryissä, sekin toimii. Mite me päästäs kokeisiin niin että Piru näyttäs mallia?

Tällä hetkellä kyllä tuntuu, että Lumo menee tai siis menis kokeisiin seuraavan kerran tästä firmasta jos me jtn harrastettas.. Lumo toimii sisällä ja pihalla ku unelma, kaikki liikkeet hallussa. Onneksi me ei harrasteta mitn nii kukn ei nää ettei se toimikkaan vieraalla maaperällä. Kyllä se kotona osaa!

Ei kai mulla taija olla mitään kerrottavaa näistä meijän ei harrastuksista.. Ollaan me käyty lenkillä, pellolla ja mettäsä. Tännään käytiin ihan Revonlahen metiköisä ja meitä tuli vastaan hirvi! Sillä oli kiire.
Yhesti käytiin kaupungisaki, tulipa mieleen. Sielä oli narut kaulasa, paitsi ihan loppu matkasta... Laiska minä.

Mökillä pitäs käyvä, mieli tekis ja suunnitelmisa on ollu. Ei vaan saa aikaseksi... Tepe on metästysreissuillaan suomalaisten kans käyny mutta mä en, ku en harrasta ees sitä metästystä. No, vielä mä meen.. Ensin pittää vaan keksiä mitä syötäs sielä, ei jaksa aina vaan paistaa makkaraa...

Ai nii, ajorakki on ollu nyt yhen yön tarhasa. Asiasta enemmän tietävät varmaan taputtaa .
Ihan paskaa, mun tekis mieli nyt jo hakia se sisälle.. Vaikka ei se kyllä valitakkaan. Lyhyt on ihmisen muisti.