Käytiin Tupoksella fiksu pentuilemassa.
On se tuo Armi vaan jännä tyyppi..En mä tiiä mikä se on...Se on niin fiksu ja kuitenkin kaikkea muuta.
Tämän päiväinen tunti meni hyvin vaikka paljon tuli uutta.
Otettiin kontakteja,seuraamista jo kohtuu pitkiä matkoja erittäin suurella häiriöllä =koirakujaa pitkin,luoksetuloja vaikeutettuna kaikenmaailman houkutuksilla (leluja,ruokakuppeja ja toisilla koirilla jne.),paikalla istumista,vähän näyttely jutskiakin ja paljon muutakin.
Kaikesta Armi suoriutui ihan hyvin.
Silti se vaan on...Mikä se on?Mä oon sille ilmaa ja kuitenkin se tietyissä tilanteissa kiljuu mun perään kuin hullu..Älyttömän vaikea pukea sanoiksi ton elukan käyttäytymistä.Ainahan se on ollut oman tiensä kulkija,se menee ja tulee niin kuin tahtoo.Siihen on älyttömän vaikea saaha kontaktia jos sille itelleen ei just sillon passaa..Ja silti joissakin tilanteissa mä oon sen elämä,joissakin sitten taas ihan muuta.
Armista tulee aika usein mieleen Tosca..Mutta ei kuitenkaan,Tosca oli aina vain ja ainoastaan oman tiensä kulkija,huomattavasti tasasempi tapaus ku tuo heiluri.
Hankalaa...

Matkat Tupokselle ja takaisin sujui tänään tosi rauhallisesti,puhuttiin ihan vakavia mennen tullen..Mikä lie kevät masennus?
No,jospa se huomenna taas irtoais ku tehdään seuraava keikka ;).

Kessu sai synttäri kakukseen maksalaatikkoa (joka ei kelvannut kuin lämmitettynä) ja tietty nakkeja ja siankorvia,ny se nukkuu kupu pullollaan tyytyväisenä :).