näyttää vuorotellen lämpömittari..Jos lumet nyt sulaa niin sitten on tultava kesä kerta heitolla,nih!

Lauantai aamuna käytiin Armin,Titon ja Riikan kans metsässä.
Kakarat leikki oikein antaumuksella ja Riikka sai niistä jopa pari kuvaa.

1248283.jpg
Kavereita?


Pellolla en oo käynyt muuta kuin pari kertaa illalla pimessä ihan vaan tuossa äkkiäkotiinjuoksumatkan päässä..Paljon turvallisempaa mennä pimeällä kun ei näe sitä lintua...
Tepe on kyllä urheasti käyny siellä joka päivä ja väittää ettei lintua oo näkynyt...Mutta tiiänhän mä,se kostautuu vielä,varmasti se peto jossain kyttää!Ovela lintu,yrittää piileskellä ja saaha mut uskomaan että se on siirtynyt muka paremmille metsästys maille..Sielläpähän oottelee,mua eikä mun koiria se syö!

Tänään käytiin mökillä,mä en oo uskaltautunut koirien kans sinne(kkään) koko talvena ku pelkään,että hukuttautuvat..Ei oo ollu koko talvena niin uskottavia pakkasia,että luottasin järven jäätyneen niin hyvin että kantaa koiralauman.
Tai no..En mä tänäänkään hirveän luottavainen ollut..
Jäin koirien kans kävelemään n.3kilsaa ennen mökkiä,käskin Tepen mennä Joonan kans kattomaan miltä jää tilanne näyttää ja soittaa mulle jos sinne uskaltaa koirien kans mennä.
Kierreltiin koirien kans pitkin metsää ja sitten tulikin puhelu,jäässä on ja jää kantaa,oli käynyt ihan ite kokeilemassa.
Rämmittiin sitten loppu lauman kans perässä ja mun silmiin jää ei kyllä kovin kestävältä näyttänyt...
Jouduin sitten pönkäämään koirat mökkiin,että sain makkaran paistettua ja syötyä,sitten otin elukat ja lähin kävelemään takasin päin,Tepe ja Joona noukki meidät sitten matkan varrelta kyytiin.
Eli me koirien kans kävästiin mökillä ;).Saatiin me aikaa kulutettua kuitenkin reilu kolme tuntia.
Tämä on ihan p*rseestä...Kesällä en uskalla koirien kans mökille(tai uskallan mutta ensin pitää suorittaa käärmeen pelotus rituaaleja...),kun siellä on nyt ollut kahtena kesänä käärmeitä ja talvella ei järvi jäädy..
Ja ilman koiria sinne ei mun mielestä oo mitään järkeä ees mennä.

Vai oonko mä jotenkin yli hysteerinen?
Tepe naureskeli mulle tänään että onkohan tää nyt ihan oikein,laitan sen hyppimään jäälle ja testaamaan uskaltaako koiria päästää,samoin kesällä laitan sen hyppimään polulle karkottamaan käärmeitä...
Yritin selittää,että se on ihminen joka älyää ettei kannata edetä jos jää paukkuu alta tai työntää nokkaansa kyykäärmeeseen toisin kuin koirat.Eikö oo ihan selvä juttu ;)?

Nyt pitää lähtä vielä lenkkeilemään Mirkan,Ukon ja Akan kans.(Mennään kaupunkin siellä ei oo niiiiin vaarallista ;) )