Tää mun blogi on aika paljon poikennut itse aiheesta viime aikoina...Höh,mistä lie johtuu...
Varmaan tuo omituinen valoilmiö jota auringoksi kutsutaan sekottaa mun ennestään sekavaa päätä lisempää..

Joka tapauksessa BH-kurssi saatiin päätökseen eilen.
Otettiin tottisosuus kisakaaviolla,kaikki liikkeet putkeen.
En palkanut Aksua liikkeissä ollenkaan,ainoastaan liikkeen päättyessä ihan sanallisesti.
Ihan tyytyväinen olen koiran suoritukseen,ehkä joku leppoisa tuomari ois voinut meijät tuolla tottiksella voinut jopa läpi päästää ;-).

Aksun seuraaminen alkaa olla ihan kelvollista ilman apuja.En muista että olisin koskaan ottanut noin pitkää seuraamista ilman välillä palkkaamista...

Nyt tarttis muistaa treenailla ja treenailla,ehkä jopa ilmottautua sinne kokeeseen..

Vaasan aika-taulut oli julkistettu,corgeja reilu 20 ja vaan 9 valkkaria ja tietenkin tuomari muutos!
No,väliäkö hällä,komiat pärjää aina ;-).

Aksu,Pirkko ja Armi  on ilmotettu Viitasaaren ryhmikseen ja Piitu...ohoh,meinas lipsahtaa!Enhän mä saanut kertoa mihin... ;-).Vähänkö teitä nyt jännittää ja Apin juttuja on turha uskoa,se on perhonen ja sillon ihan perhosten jutut!

Rotta pojjaat voi hyvin,vähän ovat säikkynä vielä mutta lupaan uusia kuvia piakkoin :-).

Pesuhuone remppa edistyy hyvin,seinät on jo nurin,talo pölyä täynnä ja mä ihan tukossa...Mun oloa ei yhtään helpota Armi joka pakonsanelemana nukkuu nykyisten meijän makkarissa jonne ei oikeesti oo elukoilla asiaa (no,Pirkko ja Siime nukkuu vakituisesti siellä ;-) ).
Joka tapauksessa,Armi tuo järjenjättiläinen yrittää tukehduttaa mua joka yö..Se ei nuku vieressä,saatika jalkopäässä vaan mun naamalla!Ilmeisesti joka kerta kun mä vaivun uneen se änkeää mun naamalle,eikä se lähe siitä tönimällä tai käskemällä,ainoastaan väkivallalla...
Musta tuntuu,että mä kaiket yöt siirtelen tuota elukkaa...Ensin mä aattelin,että se sittenki tykkää musta kun haluaa tulla lähelle mutta oon tullu siihen tulokseen ettei se mitään tykkää vaan ihan laskelmallisesti yrittää päästä eroon musta...