Pitkästä aikaa tottistelu on oikeasti kivaa!Hauskaahan se on ollut tähänkin asti,mutta jokin kipinä siitä on puuttunut..
Johtunee siitä kun olen pääasiassa yksin tahkonnut liikkeitä niin tahtoo jäädä levy päälle,eli toistetaan samoja liikkeitä kerta kerran jälkeen eikä kukaan ole katsomassa mitä virheitä mä sekä koira tehdään.Samoin ongelma tilanteet,kun niitä ei yksin saa ratkottua niin mennään sieltä missä aita on matalin.
Viime viikkoina mulla on ollut jo vähän semmoset fiilikset ettei tästä mitään tuu,antaa olla...Pari viikkoa olen antanutkin olla,ei olla oikeastaan tehty sitäkään vähää mitä normaalisti.
Mutta,mutta...Eilen satuin soittamaan Jossulle oikeaan aikaan,olivat just lähdössä Hanna-Kaisan kans treenaamaan ja mä änkesin Aksun kans tietty mukaan :).

Eri kiva tehdä liikkeitä,kun joku katsoo vieressä ja antaa palautetta!
Eikä me Aksun kanssa niin metsään oltukkaan menty mitä kuvittelin,palaute oli välillä jopa positiivistä ;).
Lisäksi saatiin tosi hyviä vinkkejä ongelmien ratkaisuun ja ennalta ehkäisyyn.
Aksuun olen tyytyväinen,se jaksoi keskittyä minuun vaikka paikalla oli muitakin koiria.

Seuraamiset oli ihan ok.
Luoksetuloissa eteen istuminen oli jostain syystä eilen hankalaa(kyllä se kotona osaa ;)  ).Treeniä,treeniä ja uusi käsky käyttöön.
Paikalla oloa me ei olla oikeastaan paljon harjoiteltu,mitä nyt sisällä...Nyt treenattiin sitäkin ja treenataan lisää,malttia,malttia :).
Kokeiltiin me ihan uuttakin juttua,ruutuun menoa!Meni se sinne,monta kertaa ;).
Kotiläksyksi saatiin maltti harjotuksia ja perseen käyttöä,juu,u luit ihan oikein ;).

Mä oon ihan jippii fiilareissa,pienestä se on ihmisen mieli tyytyväinen!
Mähän melkein leijun onnesta,treeni motivaatio nousi ryminällä!
Oikeesti,pikku porukassa treenaminen on tosi hauskaa ja varsinkin se että on joku jolta kysyä kun ei suju.
Monesti ongelmat ja niiden ratkaisu on ihan pienestä kiinni ja ne virheetkin jää itseltä herkästi huomaamatta kun ei näe mitä tekee..
Vielä kerran kiitos "Personal Trainerille" sekä treeni seuralle!

Lauantaina 9.6 Pirkko matkaa Jämsänkoskelle erkkariin ja mä Aksun kanssa Nurmeksen ryhmänäyttelyyn.

Nyt kotiläksyjen pariin :).