Terkkusii vaan BH-kurssilta.
Tunti oli tänään tehokas ja monipuolinen,treenattiin ihan tosissaan ja hyvä niin!
Aksu ei vaan ollut oikein hommassa mukana...Tympäsee!

Kaikki liikkeet mitä otettiin pitäis olla Aksulla hallussa mutta en mä tiiä mikä sillä tänään tökki...
Maahanmenoista ja paikalla oloista jäi itelle oikeesti p*ska fiilis,ne on ne kaks liikettä joitten piti olla "varmoja" ja joista oon ollu vähän salaa ylpeekin...Enpä oo ennää!

Aksun maahan menot on ollu oikeesti nopeita ja tänään keskityttiin muka just siihen nopeuteen...Tasan kaks kertaa tuo elukka meni maahan,eka kerralla nopeasti niin kuin yleensä ja toka kerralla toooosi hitaasti.Sen jälkeen se vaan katteli mua pää kallellaan,että mitä tuo tarkottaa käskyn antaessani.Ei auttanut käsiavut eikä anelut,lievällä väkivallalla se sinne uppos,ei vaan oo kovin helppoo tommosta sonnia tunkea vasten tahtoaan mihinkään.. *#%&¤§!

Paikallaolot sitten ei ollu yhtään kummempia..
Otettiin ihan normi paikalla makuuta ja hetken maattuaan Aksu nousi ja lähti mun luo just sillä ilmeellä,että kiva kun kutsuit...
Sama toistu kun yritettiin ottaa erilaisia sivulle tuloja ja jätin koiran istumaan paikalle...
Ja mä oon luottanu Aksun paikalla pysymiseen melkein satasella...
*vielä enemmän kaikenmaaliman tähtikuvioita!*

Toisaalta ihan hyvä tietenki tulla välillä alas pilvilinnoista ennen kuin lähtee nolaamaan ittensä mihinkään virallisille kisakentille.Mutta miks just nuo liikkeet,meijän ainoat ns.varmat?Oishan tuota ollu hiomista niissä muissakin...

Kontaktit kuitenkin paranee koko ajan,jotain hyvääkin.

No,onneksi ei oo kokeita kalenteriin vielä merkitty ja saapa nähä merkitäänkökään...

Vähän kuitenki lohtua tuo tähän synkkyyteen mun ja Apin suunnitelma The Gurun pään menoksi.. ;)