Mä oon vähän tai oikeestaan aika pettyny..Teihin.Siis en ees tiiä onko teitä mutta jos on niin..Otsan rypistys.
Olin ihan satavarma,että täällä on ees joku käyny ja huomannu mun uuden hienoakin hienomman sivupohjan mutta eih!
Hyvät ihmiset (jos teitä nyt on) kattokaa,eikö oo kertakaikkisen hieno!?
Mä oon NIIN ylpee!Ja ihan ite tein eikä menny ees kauan Yllättynyt.
No joo,arvasin ettei kukaan usko Kieli ulkona mutta tein siltiki,hähää!
Jossu ihan vähän vaan autto,teki niinku kaiken valmiiksi ja lähetti mulle sähöpostiin.Siitä se h*lvetti sitten alko (lähinnä Jossun).
Se meni suurinpiirtein näin;
J:paina hiiren oikean puoleista nappia plaaplaaplaa
M:oikean?
J:niin,oikean
M:hiiren?
J:niin,hiiren
M:ok,painoin
J:piä pohjassa se ja...
M:pohjassa?
J:niin
M:mikä?
J:hiiren...
Sama tahti jatkui kohtalaisen kauan...Mutta lopussa kiitos seisoo ja kaikista mun epäilyistä huolimatta se onnistui!
Täytyy sanoa,että Jossulla on lehmän hermot Nauru.

Mitä tästä opimme?
-Miuku ei tiiä yhtään mitä teki...Ei siis siltäkantilta oppinu yhtään mitään.
-Jossu tais oppia,että helpompiakin keinoja on Silmänisku.
- Jossu tuntee ystävänsä aika tarkoin.Mä ainakin oon niin tyytyväinen!
Kiitos menee jälleen kerran Jokirantaan! (Ja sitä sidukkaaki tuloo Kieli ulkona).


Tänään on ollu niin huippu ilma,että kävin ihan jokaisen koiran kans pellolla.
Armi,tuo Voittaja Valkee ja Akka Muuten Vaan Jehu sotkee juoksuineen nyt kuvioita sen verran,että koirat on jaettava melkein kahen ryhmiin jos aikoo ilman tappeluita ja lisääntymisiä selvitä.

Mä suunnittelin pellolle lähtöä hyvin,aamulla kasilta alotin ja pikkusen yli 13 olin jo siellä Silmänisku,hyvin suunniteltuko puoliksi tehty?

Ekaks matkaan pääsi Aksu ja Pirkko

Voi *ittu!Jossu!!!Miten tänne saa kuvia???
En ainakaan mä mitenkään...GRR!
Olokoot.

Kuitenki sitten jatkettiin  Akka ja Hippa parilla.

Sitten se tapahtui...Vaikka jo vähän osasinki oottaa niin kyllä harmitti!
Kamerasta loppu akku Otsan rypistys.Yllättävän pitkään se on kestänytki,jouluaattona latasin ja sen jälkeen kameraa on kyllä käytetty!
Noh,ny akku on ladattu taas Nauru.

Seuraavat oli Kessu,Mokka,Siime,Piitu ja Pipari.
Sitten Armi ja viimesenä Tane.
Ai nii,määhän juksasin,Mano ei päässy pellolle.Se kävi vaan Jennan kans jossain ihan narun jatkona.

Mulla meni ny fiilikset,tuli paha mieli ku en ossaa laittaa kuveja.
Pakko mennä nukkumaan,kattokaa ny ees tuota yläkuvaa tuolla...


Yrittänyttä ei laiteta...
http://s406.photobucket.com/albums/pp150/pirkkoaksu/09012009/