En tiiä saatiinko eilen ravistettua Aksulle palikat paikolleen vai johtuiko tämän iltaisen treenin onnistuminen siitä ettei Aksun idoli ollut paikalla...
Mä toivon,että kyse oli eka vaihtoehdosta...Muuten meijän elämä on aika hankalaa ja vaatii jotain isompia toimenpiteitä kuten jonkun muuttoa johonkin ;-).

Käytiin treenaamassa koulun pihalla ihan kaksin Aksun kans tai Pirkko oli vetokoukussa häiriönä.
Kaikki meni ihan nappiin,nyt oli mukana se aito ja alkuperäinen Aksu :-).

Kontakti pysy koko ajan vaikka Pirkko räksytti,mopo pojjaat rälläs,ohi lenkkeili ihmisiä kera koirien ja ilman.

Maahanmenot oli todella tehokkaita,ihan tippumisia.Jokainen.

Luoksetulot täydellisiä.

Seuraamiset,remmissä ja irti hienoja.

Seisomisissakin onnistuin jo jättämään sen.

Paikallaoloissa (3 eri pituista) ei pienintäkään ongelmaa.

Missään välissä ei minkäänlaista yritystäkään hiippailla perään.

Mikä parasta,se kuunteli mua koko ajan molemmilla korvilla ja teki täsmälleen mitä pyydettiin eikä sinne päin.Lisäksi Aksu touhus iloisesti,sillä oli mukavaa!
Mä oon niin onnellinen!


Armi ontuu edelleen..Tai on taas ihan kolmijalkanen,täsmälleen samanlailla kuin viimeksi kun käytiin akuutissa kuvissa...
Voi itku,mitä mä teen tuon kans???Kai se on vietävä uuestaan kuvattavaksi vaikka sieltä ei viimeksi mitään löytynyt,ei tuota voi katella.