Tai nainenha se mutta haasteen oli heittäny.Hyvä niin ku enhän mä näköään saa tänne muute mitn täytettä.

 

Haasteen säännöt:

1.Avaa neljäs kansio jossa säilytät valokuviasi.

2.Valitse neljäskuva kansiossa ja julkaise blogissasi.

3.Selitä kuva.

4.Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.

Selitä kuva..Kuinka mä voisin selittää ku en ymmärrä itekkään Päättämätön.

No tää on sitä ihanaa ku mennää mettään ja ajetaan auto mahollisimman syvälle suohon,sitte ollaan tohkeisaan ja otetaan valokuvia jonka jälkeen irrotettaan autoa 2 tai 6 tuntia Kieli ulkona. Niinku OFF ROAD.
Haluuko joku lähtä joskus mein mukkaan?

Mä haastan Maijun,Mervin mustavalkeineen,Hanna-Kaisan ja Huitsin Annen Nauru.

Ei mulla sitte muuta, ku oon niin älyttömän kiireinen nykyään etten ollenkaan ennää ehi istua koneella ku töitä ja kaikkee...No kiireinen oon *hulluna nyökyttää*.

Voikaa hyvin Hymy.