Aamupäivä ollaan oltu mökkiä lämmittämässä,tarkoitus olis illan päälle pakata koirat taas autoon ja mennä mökille saunomaan ja yöpymään.

Heippa!


Tullaan!

Missä Tane?

Löytyi!

Väsynyt mökkiläinen...
maanantai, 5. maaliskuu 2007






Tarinoita meijän tivolista. Arkisista askareista, sattumuksista ja kommelluksista, treenailuista ja ehkä vähän kisaamisestakin.. Kovin koiramaista joka tapauksessa.
Kommentit