Kun tuli luffeille luvattua näyttelystä lähtiisämme,että saavat uida ja polskia just niin paljon ku mieli tekee niin eilen oli pakattava koko porukka autoon ja suunnattava uimarannalle.
Kyllä muuten elukat nautti!Piitukin veti semmosta rallia ettei sanat riitä kertomaan.
Armi onkin sitten taas tarina erikseen..Raukka kun ei oo ennen merta nähnyt(vettä vain ja ojaankin jo kerran meinannut hukkua..).Tietäähän miten siinä sitten käy.Mä ehdin (jälleen kerran) jo mielessäni hyvästellä koko elukan...

Mentiin siis tuonne olkijokisuulle ja koirat temmelsi,kuka rannalla ja kuka vedessä kunnes Armi sai päähänsä lähtä juoksemaan täysillä veteen.Muuten hyvä mutta se juoksi just siihen missä joki laskee mereen ja veneet kulkee,eli vettä on tosi syvästi ja virtakin aika kova..Kaikki meni hyvin siihen asti kun maata riitti jalkojen alla,sitten kun tuli äkkisyvä koira veti täydestä vauhdista perseen kautta voltin ja katos pinnan alle...
En tiiä yhtään kuin kauan se pinnan alla oli mutta ehin jo Tepellekkin sanoa ettei se tuolta enää nouse.Jätti muuten pumppu pari lyöntiä väliin!
Kohta vähän kauempana kohti aavaa näkyikin valkoinen pää,Armihan se siellä polskutteli.Aikani huudeltuani vaihtoi jopa suuntaa rantaa kohti.
Perille päästyään se näytti uitetulta koiralta,sanan varsinaisessa merkityksessä.
Ihmeesti tuo taas selvis ilman vammoja,voltti oli tosi pahan näkönen..Takajalkaansa,samaa kuin lauantaina,ontui hetken mutta sitten meno jatkui yhtä päättömänä kuin ennenkin,ees vesikauhua se ei saanut ;-).Yhtä fiksusti paineli kohti aaltoja...

Yritin kuvata koirien hepuleita rannassa ja jälleen kerran menetin hermoni tuon kameran kans..
Siinä raivon vallassa laittelin sitten pari viestiä ja toinen sattu menemään oikeaan osoitteeseen oikeaan aikaan ja jippii,mä saan uuden kameran!
Kiitti Riikka!
Eli kuvasaastetta luvassa ;-).

Aksun kans treenailtiin hp:ssa vähän,hitsi tuo koira puhkuu tekemisen intoa,ihanaa!
Vielä kun sais paikallaolon taas satavarmaksi niin hyvä ois..Eihän se auta kuin treenata ;-).

Siistiä,2 yötä jouluun on..Laskin aivan itse..Nii`i lauantaina on joulu!Mä en kyllä millään jaksas ennää oottaa..
Ja mä oon huolinu ku eihän mulla oo ees iltapukua mutta just huomasin,että onhan mulla yöpuku!
Oonhan mä pikkusen tohkeisaan,Hiekkanen-Pörrökin lähtee ja sen Se on kuskina,Wouu!