Armin juoksu on ohi,kiitos ja nam!Se on vaan niin siistii ku Aksun kans saavat kirmata kaksin, vauhtia riittää ja molemmat nauttii.
Kävin Akan ja Tanen kans alkuillasta nytkyttellee potkuttellee ja illemmalla iski laiskuus..Piti lähtä kaupunkiin asti Mirkan kans urheileen mutta ei.
Valkeet oli kuitenki vakaasti sitä mieltä, että jotain toimintaa nyt ja heti.Sitte mä hokasin..
Laiska minä käski Tepen ajaa moottorikelekan pellolle tuolta tien kautta (ku pellon kautta ei pääse tai jotku pääsee mutta jostain syystä mulla se kelekka jumittaa issoon ojjaan aina Huuto).
Tepe ajo ja mä kävelin koiriitten kaa pellon kautta tai siis mä kävelin ja koirat spurttas niin pirusti.Jäniksiä lähti laitumelta laumoittain ja koirathan suti perrään...Mutta olipaha pikkuse siistii ku tulivat aina käskystä takasi, jopa Armi!
Tepe päristeli sitte kelekalla vastaan ja koirat tietty sinkos hullun lailla kahen pellon päästä kattomaan tuttua ääntä, mä olin niin fiiliksisä ku kutsuin ne aina tämän tästä luokseni ja ne tuli.Siis aatelkaa mitä itsehillintää Armilta joka on hulluna kaikeen pärisevään ja Joona oli vielä Tepen kyytillä ja sehän on Armille enemmän ku sata jänistä. Minoon Ylpee!

Samalle pellolle päästyämme Tepe luovutti kelekan mulle.Ei ollu heleppoo näillä lumilla..
Lunta on niiiiin vähän ja syssyllä käännetty pelto on jäätyny aika paska kuntoon. Siellä sitä kuitenki ajjaa ryttyytettiin.Ei puhettakaan että vauhtia ois saanu niin paljon että ois voinu koirat jätättää..60 kymppiä ku ajeli niin paikat tippu hampaista ja koirat juoksi iloosesti rinnalla Nauru. Koirat nautti jokatappauksesa,niistä näkkee kui se on ihquu! Kaasua ku painaa nii molemmilla on semmone ilme, että jaaha otetaa skaba! Sitte ne painaa eelle ja kohta taas palaavat kattomaan jotta mihin jäit.

Tunteroinen siellä pörrättiin, sitte jätin kelekan ja harpottiin kotia kohti. Välillä kusoiltiin jänisten perään ja välillä kisuttiin keppien kans.
Soitin Tepelle, että päästää Pirkon pihalle ja aikani huueltua seki ilmesty pellolle,kätevää?
Mä sitte vejin pari kessua ja katoin ku koirat juoksutti toinen toistaan Cool.

Hippa the ajokoira oli viime yön aikana muuntautunu Hippo the valaskoiraksi.On se kätevä! Oli aukassu Aksun ruokatynnyrin ja syöny n.14kg Biomillii..Hyvä ruoka parempi mieli,nälkä oli kuitenki raasulla vielä jääny.Kuinka paljon mahtuu pieneen ajuriin...

Ai nii,jos mua ei tavota niin oon menny ahrikkaan,veitseen tai itaniaan.Pientä matka kuumetta, ku kaikki on niin tylsää Silmänisku. Blogin päivitän silti,tiiä vaikka näkkyy kenkurun kakka!