No ni!Nyt se lentokoneen kokoinen mikälie on palannut maisemiin..Mä luulin sen jo poistuneen ja levollisin mielin koko syyskuista episodia muistamatta oon pellolla lenkkeillyt...Enpä lenkkeile enää.

Tepeä vähän huvitti syyskuussa mun ja linnun kohtaaminen,olipa jopa sitä mieltä ettei lintu ihan niiiin iso voinut olla...
Eilen aamulla Tepe lähti Hipan kans pellon kautta metsään kattelemaan oisko pupun jälkiä,parin tunnin päästä palasivat ja mä vedin vaatteita päälle suunnitelmissa lähtä vanhusten (Mokka,Kessu,Siime) kans pellolle juoksemaan...
Oltiin jo ovella menossa kun Tepe huutaa,että ai niin,siellä pellolla oli joku sekopää lintu!
Just...Tepe oli seisoskellut pellon reunassa ja ootellut metsään mennyttä Hippaa kun oli huomannut suuren linnun kaartelevan pellon päällä,ihastellut tipua ja mietiskellyt että tulispa hiukan lähemmäs että näkis mikä se on.Tokihan lintu oli tullut,niinkin lähelle,että oli pitänyt huitoa kauemmas!
Kaks kertaa se oli syöksynyt kohti,ihan lakkia hipoen!Ja se oli ollut Tepenkin kertoman mukaan oikeesti SUURI.

Arvatkaa meninkö pellolle???
Mä en ala nyt enää yhtään :(.Talvi tuli,nyt tulee luntakin,ojat on jäässä,kohta vois kaivaa kelkan ja reen esille,ois ihan huippu kelit reippailla tuolla pelloilla..Mutta enhän mä sinne uskalla mennä,saati päästää koiria,se lintuhan yritti jo Akan nylkeä syksyllä.
Nyt mä oon ihan varma että se samainen siivekäs on syypää Armin korvien halkaisuunkin *nyökyttää varman näköisenä*,se yritti varmasti sillon viedä Armin...

Sanoin eilen Tepelle että meijän on pakko laittaa talo myyntiin ja muuttaa pois..Mä en voi tämmösessä petolintujenpesäkkeessä asua...Mutta ei kuulemma yhen linnun takia tarvi...Ai ei vai?
Siis linnuthan on kivoja ja kauniita,mutta ei niiden kuulu iholle tulla.Niiden kuuluu lentää,liitää,laulaa,istua puussa ja ennen kaikkea pelätä ihmisiä ja koiria...Kuka kävis kertomassa tuolle peltopolliisille?

Eilen illalla piti olla treenit mutta pakkanen näytti illalla ihan talvisia lukemia joten treenit jäi väliin.

Käytiin sitten illalla Aksun,Mirkan ja Ukon kans lenkillä.Kello oli liki 23 kun käveltiin pellolla ja siellä näki tosi hyvin,ihana lumi ja ihana kuu!