Heti aamulla se alko..Kummityttö toi mulle T-paidan,sitten sain pullakaffeet,seuraavaksi belgianjätti kanin,sitten puhelimen ja illalla vielä springerin polkupyörään,huh!Enpä osaa vieläkään kuin kiittää kauniisti kaikkia!
Tuo kani naurattaa mua ihan hillittömästi :-),mihin mä sen laitan?Jos jollain on ylimääräsiä jänes-tarvikkeita nii mulle saa kaupata,nähtävästi tarvin niitä ;-).

Sain tehtyä Moukan loppuun tänään,nyt se on nätti :-).Yritän huomenna saaha siitä kuvia niin uskotte.
Trimmaillessa löysin siltä  molemmista takimmaisista tisseistä sormenpään kokoset patit..Ei kiva.

Tänään kävin näyttelytreeneissä Aksun kans,paitsi että Aksu ootteli autossa kun harjottelin Riikan Petun kans meijän tulevaa salaista reissua varten ;-).
Petu meni hienosti!Ihme koira,ollaanhan me monet kerrat nähty ja samoissa paikoissa oltu mutta ei se oo mua ikinä ainakaan muistaakseni noteerannut sen ihmeemmin..Nyt se oli revetä liitoksistaan mut nähtyään,ihan kuin oisin ollu kauan kateissa ollut omistaja vähintään...Kai se aanaa että meille on järkätty yhteinen viikonloppu ;-).

Näyttelytreenien jälkeen treenasin Aksun kans tottista.
Plääh!Se varmaan riittää kuvaamaan treeniä.
Kyllä se taas teki mutta ei ajatellut mitä teki...Nokka tahto jumittua nurmikkoon ja korvat kai imeyty sitä kautta maan alle tai jotain..Ei oikein kerrottavaa.
Jospa se tästä..