Ja päiviä. Mä en oo nukkunu jotain kolmeen viikkoon. Tää alkaa olla jo hauskaa Cool, Tuolta mä näytän nykysin, että tunnette jos vastaan tuutte.Ette kyllä varmaan ehi käsiä nostella ku meen niin lujaa mutta pyydän väistämään, vanilla ei oo mun hallinnasa.

Piitu on saanu vauvoja.. Ne on ihania ja se puolustaa niitä ku leijona äitee konsanaan.
Toinen on ihan saman näkönen ku meijän eteisen matto (joka on muuten mystisesti kadonnu..)  ja toinen on ihan ku pinkin värinen pikkupikku pallo.Ei hirveen tasanen pentue...Mutta samapa tuo. Pääasia, että oisivat terveitä ja virkeitä.. (kovin virkeitä ne ei ainakaan vielä oo..).
Piitu tahtos asua lastensa kans Siimen putkasa, mun mielestä se on vaan vähän pieni koko perheelle.Kyllähän yks tiibetinmastiffi corgin kokoseen putkaan mahtuu mutta ku sillä on nyt nuo lapsetki...

Kessuki säikytteli tuosa joku aika sitte.. Mä luulin, että aika tuli täyteen mutta se olikin vaan joku rajumpi suolistokarabahi,onneks. Pappa saa nyt sitte kiitokseksi syyä Cesarii ja muita herkkuja Hymy ku toiset rouskuttaa nappulaa.

Pe-la yönä meille tupsahti yhtäkkiä tällänen...


Hää on Lumo,pikku pikinokka. Tepen sellainen. Ens syksynä kuulemma syödään teeri paistia :).
Pentu on ite helevetinperkele, se on itsenäinen, itsepäinen, puree ku piraija ja huutaa ku hyeena! Nään siinä aika paljon omia piirteitäni Yllättynyt, siks kai se oikeestaan onki niin söpö.. Se osaa myös laulaa ja nauraa kunhan tihutöiltään ehtii.

Sunnuntaina Veltto ja Vätys halus meitä ja me sitten Pipan, Siimen ja Armin kans antauduttiin.
Käytiin huohottamassa pitkin mettiä ja mä olin rinsessa. Pojilla oli palvelija mukana, se sitten palveli muaki. Ihanasti se kyllä makkarat keitti ja kahvit paisto Nauru.
Meillä oli kyllä oikeesti mukavaa,että kiittikset vaan Tuiraan!

Mun pittää varmaan vähän vaihtaa aikaa tuosta kirjotuksen ajankohdasta..(Oon ihan ite huomannu, että niinki voi tehä.. Viaton ). Ku mähän oon oikeesti nyt nukkumasa, ku mulla on niin rankka työ että tarvin nukkumispäivät väliin.. En siis saanu mennä tänään töihinkään..Nukkua kuulemma pitäs. Eli unissani nyt sitte kirjottelen.

Eilinen päivä oli kaikenkaikkiaan mieletön. Olin ihan varma, että kuolen... Nauruun.
Mutta mikäpä se pahan tappas... Hengisä ollaan siis kuitenki.
En viiti kertoo mitä töisä näin..yhen jutun kuitenki. Sitte tuli kielto tälle päivälle.

Seuraavaksi soitti Tepe, että lantikka on mansikkakarin kuoleman kurvisa kylellään, näin:

Kuva Tapsa

No siellähän se pötkötteli pitkälle yöhön.Mikä siinä,oiva säilytyspaikka.

Sitte mä lähin töistä.. Leipurin keitaalta kääntyessä chevy tuli hulluksi...Mä painoin kaasua,se vaan huusi ihan ku ois ollu vaihe vapaalla..Mitn ei tapahtunu. Tätä jatku hetken ja sitten se lähti ja lujaa lähtikin! Siikajoentiellä oli 130 vauhtia vaikka seisoin jarrun päällä. Joona huusi, että tääki on kohta ojasa... No ei ollu.
Mentiin hakemaan Jenna perälästä,chevy kaasu pohjasa ja mä seisoin jarrun päällä, tahtojen taisto. Hurja oli tunnelma pyörittää täysillä kulkevaa laivaa asutus alueella...
No sitten se sammu,keskelle tietä. Ei käynnisty, ei käynnisty, käynnistyy! Ja taas mentiin,jumankekka me tultiin lujaa!!! Mä oon välillä luullu ettei kotirannantielle mahu kahta autoa rinnakkain mutta hyvin mahtu ku oli tarpeeksi vauhtia Kieli ulkona.
Min tappaja-auto Vanilla.
Tepe katko siitä nyt jotain piuhoja ja väitti ettei se enää tee niin.. Autoilla ei kuulemma oo omaa tahtoa tai tunteita... Epäilen, joten varokaa. Se ei oo mun vallassa, mä oon vaan kyytillä.

Sähköpostissa ootteli yks päivä ylläri Nauru. Mä oon niin fiilistelly kadonnutta nuoruuttani..
Kattokaa nyt ku sitä on ollu nätti!


Aijaijai kun nuori ois.. Siinon Mä, Heta ja Tara Pusu.

Kiitti Maiju Nauru