Meijän iskä on monta päivää kulkenut metsässä ilman koiria..Käsittämätöntä eikö?Kuulemma jotain ranka hommia,sama se ranka tai ei mutta koirat kuuluu ottaa mukaan jos metsään lähtee,sanon minä!
No päästiinpäs Akan kans kuitenkin tänään katsomaan mitä se sielä puuhaa kun äiskän piti lähtä vettä sille viemään :).

635828.jpg
Joonakin lähti mukaan,sillä on tuommonen hieno hattu josta mä oon vähän kade
635834.jpg
Olihan siellä "keppejäkin",mä en vaan saanut jostain ihmeen syystä ottaa niitä tosta kärrystä..
635845.jpg
Kauhastakaan ei saanut ottaa,ihme nipoja!
636014.jpg
onneksi löysin ihan omat kepit
635854.jpg
Akkaa nauratti kun mä oon muka niin hölmö noiden keppien kans
635860.jpg
Aattelin sanoa sille suorat sanat,mulle et naura jos et ite hyvän päälle ymmärrä..Täytyy tunnustaa,että yritykseksi jäi,laitoin sitten leikiksi koko homman.

Pois lähtiessä äiskä soitti Mirkalle ja sopivat treffit rantsuun,me päästiin uimaankin!Onneksi,kuuma tulikin juostessa ja leikkiessä.
Mirkaa ja Ukkoa ootellessa mä juoksin
635869.jpg
ja läträsin
635871.jpg
635873.jpg
ja juoksin
635878.jpg
sitten Ukko tulikin
635880.jpg
se huusi suoraan mun korvaan,että uimaan kamu!hyvä ettei meitsillä menny taju!Oisinhan mä vähemmälläkin kuullu..mutta eipä siinä ku menoksi!
635886.jpg
mä kerkesin ekaks rantaan!
635891.jpg
Mirka heitteli keppejä
635893.jpg
ja me Ukon kans tietty haettiin ne takasi etteivät mee hukkaan
635900.jpg
ja Akka taas nauro meille,en kyllä tiä miksi...varmaan siks ku se ei ite uskaltanu tulla pelastaan niitä keppejä...Kahlaili vaan ja söi kalanraatoja vaikka ois ollu paljon tärkeämpääki tekemistä.

Voi pojat,tää on elämää!
T.Aksu