Ilmat sen kun paranee,tänään päivällä mittari näytti plussaa ku aurinko paisto suoraan siihen.Kevättä ilmassa Cool,nam!
Kunhan nyt ei liian lämpimäksi menis kuitenkaan...Lumi sais pysyä maassa ja ei kiitos kurakeleille.

Lenkkeilty on urakalla,porukalla,yhessä,erikseen ja pareittainkin.
Pirkko pääsi Hukan kans bailaamaan,mä aion yrittää kuvia...Mutta en uskalla luvata vaikka ATK-ope laitto ohjeet ihan kirjallisena,mä en nyt vaan muista mitä myyrää piti klikata Silmänisku.

No joo...Ei nää näy ja koneki alako huutaa jotaki katalysaattoria...
Miks...?Niin ku raastaa tämmönen!Eilen ei tapahtunu mitn vaikka kuin klikkailin tuota tietokonneen näköstä,ny tapahtuu ja kaikki näyttää olevan ok mutta kuva ei vaan näy Otsan rypistys.
Sitte tuola on tuo lisää linkki,mä klikkaan sitä (ai miksi,no en tiiä..kunhan klikkailen)nii ei tapahu mittään Huuto.


Illalla tottisteltiin Aksun kans piiitkästä aikaa,voi juma ku jäi hyvä mieli!
Aksu oli ihan kone!Kaikki liikkeet suju ku vettä vaan vaikka meillä oli häiriö koira Pipariki matkassa.häiriö koira sanan varsinaisesa merkityksesä,se hyppi mua ja Aksu päin koko ajan,välillä spurttas sata lasissa Aksun jalkojen välistä eelle palatakseen takasi pomppimaan,on se kyllä hupanen!

Mahtava täyskuu ollu nyt muutamana iltana,ulkona näkee ihan hyvin vieläki.
Tytsyt lähtiki vielä kuutamo ratsastukselle,voi olla siistii Nauru.

Tänään on ollu Kajjaanin näytelmät,mä unohin ilmottaa luffet sinne...Mutta onneksi Jossun poppoo oli paikkaamassa Silmänisku,Katti-kakara (9kk) oli ollu ROP RYP2 ja BIS JUNNU4 ja veljensä Vätys PU2 ,vielä kerran onnia molemmille!
Niin mieletöntä tuon ikäseltä kakaralta,että mä hehkutan tätä nyt joka paikasa Cool.