Jeah,meijän koirilla on nyt sellaiset!Käykäähän kattomassa http://www.freewebs.com/pirak
Iso kiitos Hennalle!

Pennelille ollaan mietitty tänään nimeä,vaikea tehtävä.
Joona on ehottanut Oskua,Turtlesta,Sirkusta,Aatamia,Duudsonia,Elvistä,Kiloa,Sinappia,Ilomieltä...ja montaa muuta vaihtoehtoa ;-).Mistähän se nuo kaikki repii...
Sinappi,Sirkus tai Ilomieli vois olla kivoja ;-).
Pipari194.jpg
Kuka oikein olen?

Pentu kasvaa niin,että kohina käy.Paljon ei enää yksin viihdy,mieletön meteli lähtee tuon kokoisesta nassikasta kun se kirkuu yksinäisyyttään!
Kovasti jo leikkii,juoksee,puree ja murisee.
Pipari185.jpg

Pipari183.jpg

Tänään piti mennä Hanna-Kaisan kans treenaamaan mutta sattuneista syistä mä jouduin perumaan...
Tottisteltiin sitten Aksun kans hetki pihalla,hyvin meni.
Armin kans otin pätkän seuraamista ja muutaman luoksetulon.

Armi on vieläki tosi ihq ;-).
Illalla kun katoin telkkaria se toi mulle pehmolelun syliin,istu mun eteen ja katto mua VIISAAN näkösenä,että no,leikitään!
Niinhän me sitten leikittiin,lelukin koki loppunsa siinä leikin tiimellyksessä mutta ei se mitään.
Ikinä ennen Armi ei oo tehnyt mitään vastaavaa oma-alotteisesti,kyllähän se leikkii ihmisten kans mutta sitä pitää pyytää...

Kessulla on takapää heittäytynyt parin viikon aikana muutaman kerran toimintakyvyttömäksi...
Eka kerta oli parisen viikoa sitten tuolla pellolla.Alkumatka meni oikein hyvin,sitten se alko huojumaan ja loppujen lopuksi kaatu kaks kertaa ja toisella kerralla takajalat ei enää kantaneetkaan..
Sylissä se sitten tuli kotiin ja kotona kaikki oli ok.
Toinen kerta oli sitten kotosalla,sillon se pysy kuitenkin pystyssä mutta takaosa ei vaan käynyt täysillä.Tätä kesti hetken,ehkä parikymmentä minuuttia ja sitten kaikki oli taas ok.
Kolmas kerta oli toissa päivänä,se vaan levis ruokakupille...Jatko kuitenkin syömistä niin kuin ei mitään ois tapahtunutkaan.Siinä vaiheessa kun kuppi oli tyhjä yritti nousta kuitenkaan onnistumatta,mä sitten nostin sen ylös ja taas kaikki oli ok.
Muillakin kerroilla se on vaikuttanut ihan siltä ettei ite ees huomaa ettei takajalat kanna...Pellollakin yritti vaan mennä eteenpäin.Kivuliaalta ei oo vaikuttanut kertaakaan.
Huoh...kai se on vaan alettava uskomaan,että Kessu on vanha...Kaikista vanhin(ja myös kieltämättä viisain) meijän koirista.

Mulla on nyt vissiin noussut tämä mun kasvatustyö päähän..Näin viime yönä semmosta unta että kasvatin peltohiiriä!
Niitä oli oikeesti tuo pellollinen missä on heppojen laitsat..Jokaisella oli oma tarha ja pienenpieni koppi,niillä oli nimet ja mä juoksutin niitä vapaana,tietenkin tulivat kutsusta luokse..Niitä oli kaiken kaikkiaan ehkä jotain 2000kpl..
Niin ja mikä tärkeintä,mun puhelin soi koko ajan kun mulle tehtiin pentu vai oliko ne sitten poikas varauksia ;-).

Tässäpä vielä Allia
Pipari103.jpg

Pipari104.jpg
On se hieno!