Käytiinpä Aksun kans kerhon Toko Cupissa viihdyttämässä ihmisiä...
Aksulla tais jäädä aivot kotio ja korvatkin oli ihan vaan koristeena.Tyylinä oli lahajattomat reenaa!
Osasin kyllä jotenkin arvata mitä tuleman pitää,mutta en mä siltikään ihan näin ala-arvoista suoritusta osannut oottaa :).Sanoinkin kentälle mennessä tuomarille,että mua naurattaa jo valmiiksi sen verran korvattomalta ja ihan omissa vaaleanpunaisissa pilvilinnoissaan koira tuntui olevan.Aksu oli vaakaasti päättänyt,että kaikki kentän laidalla olleet koirat on tyttöjä ja saapuneet paikalle ihan Aksua varten..

Liikkeinä oli vapaana seuraaminen,liikkeestä maahan meno,luoksetulo ja estehyppy.

Aloitimme vapaana seuraamisesta.
Perusasentoon sivulle sain koiran ihan sujuvasti,remmi irti ja tuomari kysyy oletko valmis johon mä vastaan valmis ja Aksu singahtaa salaman nopeasti maahan...Tätä jatkoimme varmaan puolen kymmentä kertaa!
Juu...Ihan niin kuin koira ei olisi kuunnellut mua...Naisiaanhan se vaan tuijotteli ja ajatteli varmaan että paree tehdä jotain kun tuo emäntä suunsa avaa...
Loppujen lopuksi pääsimme liikkeelle asti,ehdin varmaan ottaa kolme askelta kun koira pyyhkii mun ohi nenä maassa läheiseen pusikkoon.Sieltä jouduin sen hakemaan kun ei ne korvatkaan pelannu,sitten jatkettiin taas pari askelta ja sama meno.
Siinä vaiheessa sanoin tuomarille ettei mua ehkä kohta enää nauratakkaan..
Tuomarikin kysyi pisteitä antaessaan että mistähän kohti mä tuosta sen seuraamisen löytäisin :).Seurashan se,kaikkea muuta kuin mua ;).

Maahan menoon lähtiessämme kentän toiseen päähän koira sitten seuraskin kympin arvoisesti...
Samoin itse liikkeessä ja maahankin meni ripeästi.Tämä olikin ainoa onnistunut 10 arvoinen liike.

Luoksetulo,muuten hyvä mutta pikkunen mutka,mukavampi matka...Jostain ihmeen syystä Aksu kävi matkalla moikkaamassa tuomarina toiminutta Katia,mutta jatkoi kyllä sitten liikkeen loppuun asti.

Ja se estehyppy..No sitä me ei olla harjoteltukkaan eli ei voi syyttää koiraa.
Muutaman kerran ollaan omalla pihalla hypitty hevosten esteitä ja onhan ne vähän eri kokoisia kuin koirien omat :).
Aksu kattokin estettä,että mikä tuo on...Noin pieni,en kai mä siitä mahu!

Että silleen...Mutta eipä näillä treenamisilla paljon enempää voi oottaakkaan,eli katson peiliin ja jatkamme treenaamista :).