Ettäs tiiätte.

Olikohan se eilen tai saatto olla toissailtanaki ku Jossu piti mua käjestä.Sitte se onnistu,kuvien laitto siis.

Mä en tiiä mikä siinä on ku mikkään ei onnistu yksin..Kai tää kone aanaa, että mä oon epävarma.Sitte taas ku mulla on joku joka neuvoo ja jonka kättä saan puristaa kauhun puskiessa päälle mä puhkun itsevarmuutta.
Meillä on varmaan johtajuusongelma ( siis mulla ja koneella)!Pitää ny tarkaan miettiä mille tän kans alan,vähän oon miettiny jos naksulla koittas koulia Pusu.

Ilmat ihan kummalliset,välillä on pakkasta ku siperiassa ja välillä sattaa vettä taivaan täydeltä.Mä oonki nykyään käyny ihan tunnin välein ulkona kattomassa minkälainen keli on,en ennää usko ikkunasta tsiikaamalla.

Nyt on pakkasta -20,äsken kurkkasin ku päästin Kessun, Piitun, Hipan, Armin ja Siimen pihalle.Taitaa lauhtua...
Kessulla alkaa varmaan muisti pätkiä ku se käy nykyään ulkona aina ku joku muukin eli sehän tarkottaa tässä talossa koko ajan.Ei sillä mikään hätä oo,kunhan tuumailee.Nyt ne haluaa sisälle tai Piitu ei halua muut kyllä.Kävin päästämäsä,Piitu ei tullu Kieli ulkona.

Päivällä aurinko kurkki,käytin canonia pellolla.
Pirkko oli niin omana ihtenään,minäminäminä!

Näytä sun hampaat,näytä!


Hyppää mun yli!


Kato mä lennän!


Lennä ihan rauhasa,mä annan tasotusta ja juoksen yhellä jalalla!


Piä tunkkis,tää läks!

Lissää
Onnistuko se???

Illalla vietiin Siimen ja Pipan kans vuohille ruokaa,Pipari sai uuen hienon takkinsa päälle.
Pitäski muistaa ottaa siitä valokuva,se on aika söpö!9,90 makso tokmannilla.
Kuitenki,laiton sen takin sille päälle ku se on semmonen vilukissa ja karvatonki vielä...Se, että päästiin vuohikopille se oli riisunu takkinsa!Että kivat sulle...

Piti muuten laittaa ihan toppahousut ja villasukat ruokinta keikalle vaikka ei siinä kauan menny,kylymä!

En jaksanu tännää käyvä ees kaupasa vaikka kaapit huutaa tyhjyyttään.Mä en vaan oo kauppa ihminen (onko semmosia?),en tyki niin ku Joanna sannoo.
Syötiin sitte iha riisiä ja jauhelihhaa+mausteita.Tulistaha tuo oli.

Arvo Jäneksestäki ois kuvia,ehkä ilahdutan teitä seuraavasa jaksosa niillä,Jänes on ihq!

Pellolla on muute ihan älyttömästi jänön jälkiä,ollu jo pari viikkoa,ne on teheny paluun!
Liekkö oli tännää linnunperkelekki, ku Aksu oli jotenki kumma..Tuijotteli mehtään ja murisi.Sitte sielä rasahti oksa poikki..En juossu mutta sillain pikakävelin pois päin Jalka suussa.
Huh,ei sitä lintua kuitenkaa näkyny eikä kyllä ketään muutakaan.

Ny tarttee varmaan lähtä katteleen unia...Piituki tahtoo jo sisälle ja Kessu pihalle..Mutta ei pääse ennen aamua Silmänisku.