Mihin se kesä meni, mihin mun lapset ja lemmikit katos.. Kyllä oli nyt kesällä niin kiire ettei oo ennen moista nähty .  Ei kai täsä oo ihmeitä ehitty eikä saatu aikaan. Lähinnä ollaan uitu ja uitu niin ja uitu. Välillä vähän kuivateltu.







Piru on vähän ajanu jälkeä, hakuillut ja tottistellu. Aksu muutaman kerran tottistellu. Ja Hippa thö ajokoira on harrastanu agilitya! Siis oikeesti, ihan oikeesti.i .




Reissusa ollaan käyty leppiksellä ja leppiksellä, vaihtelevilla kokoonpanoilla. Siitä ei sen enempää, hauskaahan sielä koirilla ja ihmisillä.

Tytöt muutti Kauhajoelle ja vei mukanaan Armin ja Nannin ja hepoista Allin ja Nallen. Pirkko sitten muutti Piian koiraksi ettei Piian tarvi olla yksin. Hyvin niillä pyyhkii kaikilla. Armikin on ollu ihan koiriksi jos yhtä navettaan karkaamista ei lasketa.
Arvatkaa vaan onko meillä hiljasta.. Viime viikolla musta tuntu oikeesti että mä kuolen tähän paikkaan. Kotona olevat koira raukatki oli jo ihan puhki ku koko ajan tarvi olla menosa..
Tämä viikko on ollu hiukka helpompi ku sunnuntaina meille saapui Kaivo helpottamaan mun helppoa elämää ja "tyhjän pesän syndroomaa"

Moi, mä oon Kaivo ja isona musta tulee koira!

Kaivosta ja muustakin enemmän sitte ku on kerrottavaa ja semmonen tietokone joka ei tilttaa kesken kaiken