ettei mulla oo mittään kerrottavaa. Seki vähä mitä ois on unohtunu...
Mutta mä yritän...Jos en muuta keksi nii valehtelen.

Luffe jengi on leppostellu ku mä oon sairastanu, mitään ihmeitä tai ees tavallista ei oo kauheesti tehty. On ne kuitenki ruokansa saaneet ja ulos päässeet ja välillä oon jopa tupakoinu seuranaan pellon laijalla.

Pirkko kävi Jannu-iskän kans bailaamasa mutta ku en ees muista millon. Sen muistan että niillä oli mielettömän hauskaa ja ilimaki oli mitä mahtavin.
Kuvia räpsittiin parillaki kameralla ja muutamia makkeita tilannekuvia ois mutta ku kone on ollu "huollosa" niin siellä ei oo ennää mitn ja jos onki niin niitä ei löyvä..
Kassotaan jos sattusin ne kuitenki jostain löytämään... Mä etin,oottakaa.

Joskus kaks tai voi olla kolomekki viikkoa sitte Armi kävi Treen näyttelysä. Olin määki vähän mukana. Siis näyttelysä, matkalla olin enemmän. Se olikin hulvaton matka. Kiittää hän kaikkia seuralaisia =).
Kehäsäki taijettiin pyörähtää, saldona vaalianpunane eli se ERI ja outo arvostelu. Outo oli tuomariki mutta se siitä.

Viime viikon mä Levittelin Levillä, grrrr!
Pirkko revitteli sen aikaa Huitsin Nevadasa Vätyksen ja Velton rinsessana, sillä oli ollu hauskaa ja toivottavasti kaikilla seuralaisillaankin. Kiittikset menee Annelle!
Loput koirat oli himpessä, kaikilla kaikki hyvin paitsi Pipari oli ollu tuskanen.. Ruoka ei ollu maistunu eikä uni tullu. Se rakastiki mut ruttuun ku maltoin palata, ihana!

Aksun kans on ilmottu ittemme kilpatoko kurssille, se tais alkaa ens viikolla.
Jospa sieltä löytys se kadonnu motivaatio.

Viikonlopun Tepe mökkeili Akan ja Tanen kans ja mä yritin esittää itelleni ittiäni ja ulkoilin muka hurjasti, pellolla seikkailtiin erilaisilla kokoonpanoilla usiampaan kertaan, hauskaahan se oli.
Jopa Lumo pääsi mukaan ja osas käyttäytyä kohtuuvella.

Ehkä tää tästä, suunta on ylöspäin ja aurinkoki pilikahtellee.